Hokitika 11 januari deel 2 - Reisverslag uit Hokitika, Nieuw Zeeland van Jaap en Bri - WaarBenJij.nu Hokitika 11 januari deel 2 - Reisverslag uit Hokitika, Nieuw Zeeland van Jaap en Bri - WaarBenJij.nu

Hokitika 11 januari deel 2

Door: Brigit

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Bri

11 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Hokitika

De afgelopen 2 dagen hadden we weinig leuke foto’s om aan jullie te tonen.
Echter we hebben nog een aantal foto’s niet aan jullie laten zien, omdat we deze in Kaikoura niet konden uploaden vanwege het slechtere internet.
Echter in Kaikoura hebben ze twee grote zeerobben - zeeleeuwen koloniën. En bij een van beiden waren heel veel jongen geboren.
Van zeer dichtbij kon je hen bewonderen.
Voor iedereen die elke dag met smart op onze foto’s wacht hier een kleine toegift ter compensatie van de afgelopen dagen.

• 11 Januari 2018 - 13:58

Truus En Piet:

O, o, het zit even niet mee wat het weer betreft. Hopelijk wordt het snel beter en kunnen jullie door met deze prachtige reis.
    Toi, toi, toi.
    Piet en Truus

• 11 Januari 2018 - 15:19

Corrie Paardekooper:

Wat naar dat jullie zulk slecht weer hebben. De natuur blijft natuurlijk prachtig om doorheen te reizen. Ik hoop dat jullie goed weer krijgen en ik blijf jullie volgen