Nelson 5 januari - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Jaap en Bri - WaarBenJij.nu Nelson 5 januari - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Jaap en Bri - WaarBenJij.nu

Nelson 5 januari

Door: Brigit

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Bri

05 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Nelson

Vanmorgen hadden we niet kunnen bedenken dat we al met al zo’n mooie dag zouden hebben. Gisteravond om 20 uur begon het namelijk te regenen, nou ja zeg maar hozen en het heeft non stop geregend tot een uur of 8 vandaag. We hadden net zitten wikken en wegen wat te doen, toen het ineens droog werd. En dus terug naar het oorspronkelijke plan: via de Queen Charlotte route en Marlborough Sounds naar Havelock en van daaruit naar Nelson.
Prachtig, prachtig, prachtig!!
We zouden geen Nederlanders zijn als we toch niet stiekem liever blauwe lucht zouden hebben gehad voor de foto’s maar ja een mens moet ook een keer tevreden zijn niet dan?
De uitzichten over de Cook Strait en Tasman Bay zijn spectaculair, echt 100% genieten en ook dit maal nauwelijks vast te leggen op camera.
Maar beginnen in Picton, waar de goden ons goed gezind waren met blauwe lucht en heerlijke temperatuur. En........wederom een rog voor het aanraken.
Geniet van de plaatjes, hebben wij ook gedaan.
En dit keer ook een filmpje om Nieuw Zeeland nog een stukje dichter bij te brengen.