Blenheim 4 januari - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Jaap en Bri - WaarBenJij.nu Blenheim 4 januari - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Jaap en Bri - WaarBenJij.nu

Blenheim 4 januari

Door: Brigit

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Bri

04 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Blenheim

Afscheid van Wllington en dus van het Noorder eiland.
Tijdens een zeeeeeeeeer kalme overtocht was het weer echt genieten. Waar aanvankelijk alleen maar water met mistige bergen te zien waren, werd het beeld al snel vervangen door varen tussen fjorden. Prachtig.
En na een paar uur varen werden de contouren van Picton zichtbaar. Echt veel te snel waren we er.
Picton is een klein stadje dat leeft van de watersport en van overstekers tussen noord en zuid, zoals wij.
Wij verblijven in Blenheim, niet ver van Picton, dat we morgen uitgebreid gaan zien.
Blenheim is namelijk niet een plaats, die je gezien moet hebben.
Morgen weer een mooi nieuw avontuur.
PS
Foto’s volgen later, lukt nu niet met het internet

• 04 Januari 2018 - 10:49

B.zwartendijk:

Jullie krijgen nu wel een ander land te zien met veel hoge bergen krijg je ook mooie uitzichten en klimmen geblazen.genieten maar.

• 04 Januari 2018 - 23:35

Tineke:

Hahaha... de zeeeeeeeeeer kalme overtocht! Lucky you! Vier t NZ feestje lekker verder! Xxxx